JudgesOfHell - Judg3sOfHell
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

JudgesOfHell - Judg3sOfHell

JudgesOfHell - Judg3sOfHell Resmi Web Sitesi
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 İP UÇLARI

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
BARBARXCONAN

BARBARXCONAN


Mesaj Sayısı : 23
Yaş : 49
Location : İZMİR
Kayıt tarihi : 30/09/07

İP UÇLARI Empty
MesajKonu: İP UÇLARI   İP UÇLARI Icon_minitimePaz Eyl. 30, 2007 8:18 am

1: Öldüdüğümüzde Rez beklerken tanımadığımız biri tarafından 4 taşa kaldırılmak istemiyorsak. Cantamızdaki taşları silme yerine koyup çıkan uyarıyı onaylamadn bekleyebiliriz. Rezz kaldırmak istediğinde taş yokmuş gibi olacak ve bizi kaldıramayacak. Arkadaşımız gelince iptal edip kalkarız.

2: Savaşa giderken özellikle rogueler ve Mageler çantalarının Warriorlar kadar çok eşya almasını ister. Çanta kapasitesini etkileyen temel faktörlerden biri o anda sahip olduğumuz str dir. Yani kendimize düşük kalite den +6 veya +7 elbise yaparız ve bunlara str basarız. Ayrıca str takılar alırız. Mana HP potları ve diğer ağır seyleri almadan önce str takıları takıp str basılmış elbiseleri giyersek çantamızın nerdeyse %50 kapasitesinin arttığını görürüz. Alacaklarımızı aldıktan sonra tekrar eski elbise ve takılarımızı giyeriz.

3: Pristlerden aldığımız ve % mantığı ile etki eden skillerden daha fazla yarlanmak için hp tekılar ve hp elbiseler almamız yaralı olur. Önce bu elbiseleri giyersek % hesabına göre daha fazla yaralanabiliriz. Sonra elbiseleri deyiştiri saldırmaya devam ederiz. Özellikle boss keserken çok işe yarar.

4: Chat yerine @ işaretinden sobnra koyup bosluk bırakmadan bir kişinin ismini yazarsanız o kişiye PM atmış olursunuz. Fare kulanmaya üşenenlere.

5: Klanın Grade si yani rütbesi nasıl olur. Bu mesele klandaki oyuncuların npsinin toplamıyla hesaplanır.

Grade 1 720k NP
Grade 2 360k NP Bu np toplamından sopnra ise klan logosu pelerinin arkasında çıkar.
Grade 3 144k NP Bu Np densonra pelerin takabilirsiniz. Ve isminizin yanımda sembol çıkar.
Grade 4 72k NP Kolluk yesil
Grade 5 Yeni Klan kolluk mavi olur.

6: Chat yerine /Town yazmak ve enter e basmak town çekmektir. Oyuna girmeden herhangi bir yere Town yazıp kopyalarsanız. Acil townlarda tıklamaktan daha biraz daha hızlı olabilir.
Enter > Ctrl V > Enter


7: Goleme ve başka tehlikeli yerlere alçak adamlar tarafından çekilme tehlikesine karşı olarak şunu yapabilirsiniz. Parti dave tini kabul etmeden önce Chat bölümüne /Town yazısını yapıştırın ve bekleyin. Eliniz Enterde olsun. Partiyi kabul edin. Tehlikeli bir şey varsa enter basın sopnra DB yapın %90 kuratırıyor.


8: Normal silahla hedefe yakınlığınız isabetinizi arttırabilir. Silahınızda Poison varken normalden biraz daha uzaktan vurun. Bu deneyerek tecrübe edebilir ve el göz alışkalnlığını geliştirebilirsiniz. Bu Uzaklk çok az ama. O zaman o 30 /40 gibi saçma sinir bozucu dmg ler azalacaktır. Bow için geçerlki deyildir.
Warriorlar için söylüyorum.
Hedefi seçtikden sonra yakınlığınıza güvenerek ilk olarak skil vurmayın skilden önce mutlaka r yapın.
S tuşunun ve R tuşunun gücünü farkedin. Ataklarınızda s ve r yi mutlaka kullanın. Skili tek başına kullanmayın.


9: POISON DAMAGE = ZEHIR HASARI

Duşman yada canavara karşı yaptığımız ataklara ek olarak ayrıca birde zhir saldırsı yapmamız anlamına gelir. Teoride bu böyledir aancak pratikte atack yaptığımız hedefle ilgili faktörleri vardır.

FAKTÖRLER

1: Hedefin resistance durumu. ( KO da 40 lvl ustu bütün canavralarda resistance ler 16 ve ustudur. )
2: Hedefin Toplam HP si. 80 Poison bir atack saniyede 15 HP kaybetirir. resistance 0 ise. Yani komik ve anlamsız bir hasar.
3: Resistance ile defans bağımsızdır ancak durum şöyledir. Siz Bir dagger yada bir Sword ile fiziksel atack yapıyorsunuz. Bu fiziksel atağınazada extradan poison ekleyirsunuz. Atak yaptınız ve hedefe 400 dmg vurdunuz. 80 posion x miktarda etki yapıyor. Baska bir atack yaptınız ve 200 dmg vurdunuz o zaman 80 posion X/2 deyerinde etki ediyor. Bu algoritma üzerinden bakıldığında poison cok önemli bir katkısı olmuyor.

Niye var peki ?

Atack Yapmadan önce bir debuffer( Holy Priest) hedefin defansını açar ve birde hedefe parazit atarsa o hedef poisondan maksimum derecede etkilenir. Bu kadar planlı ve organize olmakda cok zor.

ZARARI VARMI PEKİ ?

1. Atacklarınızda feyki tam olarak 2 kat artırır. Posion olmasaydı olacaktı inanışı yanlıştır. Sistem kendisi o anda sizin normal atakğınızı poisonla deyiştiriyor.

2: Upgrade sırasında yanma şansını artırır. Çünkü upgrade yaparken ek olarak Poison gmd de yukarı çekilevektir. Ve ve hesap yapılırken sizin adınıza iki kere upgrade yapılıyormuş gibi olur. Sistem silahınızı bir üst seviyeye çekerken pozitif onay verebilir ancak poisonu çekerken negatif onay verebilir. Bu neticede Negatif cevap yani yanma demektir.

10: Anahtar görevin yapmak için acele etmeyin. 61 lvl olunca yapın.
Neden ?
- 61 olunca xp ler yarıya düşüyor. Ayrıca Yüksel lvl olduğunuz için gelen ex de düşük zaten. Yani 61 deyken 14,000.0000 kasmak cok emek isteyen birşey. Ama anahtarı 61 de yaparsanız çok kara geçersiniz.

ALINTIDIR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
İP UÇLARI
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
JudgesOfHell - Judg3sOfHell :: JudgesOfHell Forumu :: Görevler Hakkında Genel Bilgiler-
Buraya geçin: